Ez megint egy igen egyszerűen összedobható, kalória csökkentett étel, amihez hasonlót már készítettem cukkiniből. Ehhez viszont padlizsánt használtam és néhány más dologban is eltér a cukkinis recepttől.

Hozzávalók:

padlizsán
sonka
sajt (én kétfélét használtam)
paradicsom
só, bors, bazsalikom

Először mossuk meg és szeleteljük fel a vastagra a padlizsánt. Sózzuk meg mindenhol és hagyjuk állni legalább 20 percet. Addig morfondírozzunk el mondjuk az élet igazságtalanságain, például azon, hogy vannak olyan emberek, aki betolnak vacsorára egy malomkerék méretű pizzát és nem híznak (pl. férjem), aztán készítsük el a többi alapanyagot. A paradicsomot vágjuk szeletekre, a sajtot meg csíkokra. Én most light mozzarellát és füstölt sajtot választottam.

Béleljünk ki sütőpapírral egy tepsit és kezdjük el összerakni a “falatkáinkat”. Padlizsán megy az aljára, rá a füstölt sajt, sonka, másik sajt, paradicsom, só, bors, bazsalikom. Ennyi, már mehet is be a sütőbe, ami nálam most grillsütő volt, alsó-felső fokozaton. Süssük meg szépre és együk meg, mert finom. Annak ellenére is, hogy nem malomkerék méretű pizza.


http://www.ceruzabab.hu/wp-content/uploads/2018/04/padlizsanszendvics-1-1024x685.jpghttp://www.ceruzabab.hu/wp-content/uploads/2018/04/padlizsanszendvics-1-250x250.jpgAntal Viktóriaelőétel, leves, salátafőételbazsalikom,fogyós,padlizsán,paradicsom,sajt  Ez megint egy igen egyszerűen összedobható, kalória csökkentett étel, amihez hasonlót már készítettem cukkiniből. Ehhez viszont padlizsánt használtam és néhány más dologban is eltér a cukkinis recepttől. Hozzávalók: padlizsán sonka sajt (én kétfélét használtam) paradicsom só, bors, bazsalikom Először mossuk meg és szeleteljük fel a vastagra a padlizsánt. Sózzuk meg mindenhol és hagyjuk állni legalább 20...Gasztronómia, életmód és ami még belefér