Ez ismét egy olyan fogás, amit vacsorára tartogattam. Nem szendvics, nem spagetti, nem süti és nem brassói, de fel a fejjel, ez is finom, csak sokkal kevesebb kalória van benne, mint az imént említettekben. Hasonlít a korábbi ötleteimre is, de azért mégis egy kicsi más.

Hozzávaló 1 személyre:

20-30 dkg brokkoli
5-10 dkg darált hús
1 fokhagyma (el is hagyható)
egy nagyon apró kolozsvári szalonna csík (csak a sovány része! – persze ez is elhagyható)
1 ek natúr joghurt
5-10 dkg feta sajt (vagy krémfehér)

Először is sós vízben elő kell főzni a brokkolit. Amíg fő, addig a kolozsvári szalonna kockákat forgassuk át egy nagyon kevés zsiradékon, majd ha elkezd pirulni, tegyük rá a húst. Süssük meg együtt. Ha már úgy érezzük, hogy készen van, a fokhagymát vékony karikára vágva dobjuk rá és párszor keverjük így is át. Ne égessük meg, akkor keserű lesz (bár mi nem…?!)

Béleljünk ki egy apró tálat sütőpapírral, majd kissé összetörve nyomkodjuk bele a brokkoli harmadát. Erre jön a hús fele és a feta harmada. Megint egy adag brokkoli, erre rá a maradék hús és a feta második harmada, végül takarjuk le az egészet brokkolival. Erre most már csak a maradék feta kerül, illetve az egészet locsoljuk meg joghurttal. Irány a sütő! Én grillbe tettem, alul-felül sütésre, majd miután a joghurt kicsit megpirult a tetején, tálaltam is.


https://www.ceruzabab.hu/wp-content/uploads/2018/05/brokkolis1-1024x680.jpghttps://www.ceruzabab.hu/wp-content/uploads/2018/05/brokkolis1-250x250.jpgAntal Viktóriaelőétel, leves, salátafőételbrokkoli,darált hús,feta,fogyós,tejfölEz ismét egy olyan fogás, amit vacsorára tartogattam. Nem szendvics, nem spagetti, nem süti és nem brassói, de fel a fejjel, ez is finom, csak sokkal kevesebb kalória van benne, mint az imént említettekben. Hasonlít a korábbi ötleteimre is, de azért mégis egy kicsi más. Hozzávaló 1 személyre: 20-30 dkg brokkoli 5-10...Gasztronómia, életmód és ami még belefér