Búzaliszt-tojás-zsemlemorzsa, szépen egymás után beleforgatva. Ezt tudja szinte mindenki, de mi van, ha újdonságra vágyunk vagy, ha diétánk miatt kell változtatnunk? Szerencsére a panírozási lehetőségek száma szinte végtelen, próbálgassuk, kísérletezgessünk kedvünkre, együnk változatosan, egészségesebben, akár glutén és/vagy tojásmentesen.

Ha pedig nem szeretjük a bő olajban sült ételeket, készítsük el a panírozott zöldségeket és húsokat (akár karajt vagy csirkecombot is) sütőpapírral bélel, olajjal vagy zsírral kikent tepsiben. Kicsit kenjük meg a tetejüket is és máris mehetnek a sütőbe – az se baj, ha félúton megforgatjuk őket. Hőlégkeverés ilyenkor nem javasolt, hajlamos túlságosan kiszárítani a rántott ételeket.

Búzaliszt helyett:
  • burgonyaliszt
  • kukoricaliszt
  • rizsliszt
  • gluténmentes kenyérlisztkeverék
  • amaránt liszt
  • csicseriborsó liszt
  • zabpehelyliszt
  • szezámliszt
  • cirokliszt
  • kókuszliszt
  • köles liszt
  • hajdinaliszt
  • tökmagliszt
  • gesztenyeliszt
  • mandulaliszt
  • quinoa liszt
  • konjac liszt
  • egyéb maglisztek vagy magliszt keverékek




Tojás helyett:

Az elsőként választott szereplőnket keverjük össze vízzel, vagy – akár növényi – tejjel. Készítsünk belőle palacsintatészta sűrűségű tésztát, sózzuk és ha szeretnénk, fűszerezzük.

Zsemlemorzsa helyett:
  • gluténmentes zsemlemorzsa
  • kukoricapehely morzsa
  • zabpehely morzsa
  • extrudált gluténmentes kenyér morzsa
  • zabkeksz morzsa
  • köles golyó morzsa
  • kölespehely
  • lenmagpehely
  • burgonyapehely
  • hajdinapehely
  • kölespehely
  • szezámmag
  • őrölt/durvára zúzott dió
  • őrölt/durvára zúzott mogyoró
  • őrölt/durvára zúzott mandula
  • kókuszreszelék
  • puffasztott amaránt

Ha értesülni szeretnél a ceruzabab frissülő tartalmáról lájkolt a facebook oldalunkat, illetve nézz körül a bloghoz kapcsolódó webáruházunkban is.



http://www.ceruzabab.hu/wp-content/uploads/2017/08/ppp-1024x491.jpghttp://www.ceruzabab.hu/wp-content/uploads/2017/08/ppp-250x250.jpgCeruzababgasztroglutenmentes,magliszt,panír,pehelyBúzaliszt-tojás-zsemlemorzsa, szépen egymás után beleforgatva. Ezt tudja szinte mindenki, de mi van, ha újdonságra vágyunk vagy, ha diétánk miatt kell változtatnunk? Szerencsére a panírozási lehetőségek száma szinte végtelen, próbálgassuk, kísérletezgessünk kedvünkre, együnk változatosan, egészségesebben, akár glutén és/vagy tojásmentesen. Ha pedig nem szeretjük a bő olajban sült ételeket, készítsük el a panírozott...Gasztronómia, életmód és ami még belefér