Gluténmentes hajdinás házi tészta

Gluténmentes hajdinás házi tészta

Vegán, tejmentes, tojásmentes, gluténmentes, ráadásul én nagyon szeretem, mert könnyű vele dolgozni, és egészséges alapanyagokból készült.



Hozzávalók:

140 g Szafi free hajdinás nokedli és tészta lisztkeverék 
2 g só
80 g víz

A tészta hozzávalóit alaposan gyúrjuk össze, és ha olyan szerencsés helyzetben vagyunk, hogy van tésztakészítő gépünk, akkor azzal nyújtsuk ki és vágjuk formára. Ha nincs gépünk, akkor mindezt megtehetjük nyújtófával és késsel is. Forrásban lévő sós vízben főzzük ki, vagy szárítsuk meg és tegyük el későbbre. Ezzel a tésztával tényleg nagyon könnyű dolgozni, ráadásul finom is. 

Még néhány szó a tésztáról: 100 g lisztben 1511 kj / 357 kcla van, 71,3 g szénhidrát, amiből cukor 1,5 g. 

Összetevők: hajdinaliszt (79%), tápióka keményítő, köles liszt, útifűmaghéj liszt. Szezámmagot, mustármagot, zellert, dióféléket, szulfitokat tartalmazhat.





Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..